Brev:
Sutteflaske til natten
19. juli 2004
Alder:
20 mdr.
Sutteflaske til natten
Vi giver vores 20 mdr. gamle dreng 200 ml. lun sødmælk i sutteflaske umiddelbart inden han bliver lagt i seng, og altså EFTER han har fået børstet tænder. Kan dette skade hans tænder ?
Hvor længe kan vi fortsætte med at give ham flasken umiddelbart før han sover, uden at risikere hans tænders sundhed ?
Med venlig hilsen
Bettina