Brev:
Hvor meget modermælkserstatning skal min søn have? - 6 mdr.
6. oktober 2011
Alder:
6 mdr.
Hvor meget modermælkserstatning skal min søn have? - 6 mdr.
Hej Helen.
Jeg har nogle spørgsmål ang. Nan;
Hvad er forskellen på Nan 1 og Nan Pro 1? Og på Nan 2 og Nan Pro 2??
Min søn på 6 1/2 måned har ind til nu fået Nan 1 men i mange supermarkeder kan man nu kun få Nan Pro 1 eller 2. Udover mme får han andet kost, dog stadig i det små, men skal han have Nan Pro 1 eller Nan Pro 2 ved siden af? Eller bare den alm. Nan 1 eller 2? Er lidt forvirret over der hele tiden kommer fornyede produkter og synes det er lidt en jungle...
Vil også lige spørge om hvor meget mme min søn ca. skal have i døgnet nu hvor han nærmer sig 7 mdr.? Nu spiser han ca. 800-900 ml i døgnet udover skemad. Han vil max have ca. 1/2 dl. skemad. Ska der skæres ned på flasken og skrues op for skemaden?
Hilsen Annette.