Brev:
Smoothies til små børn
16. december 2010
Alder:
9 mdr.
Smoothies til små børn
Hej Helen
Må børn få hjemmelavede smoothies? Jeg tænker på frosne bær og banan blendet sammen? Eller er det noget med at frugten skal koges først?
Har du desuden et råd i forhold til morgenmad når nu min datter ikke er så vild med grød længere?
Hun har spist havregrød og vil også gerne spise fuldkornsgrød som mellemmåltid om eftermiddagen, men det er som om hun er kørt lidt træt i morgengrøden.
Hun får altid frugt eller grønt at gumle på sammen med måltiderne og kan efterhånden spise ca. 1/4-1/2 bolle – men det er jo ikke nok vel?
Kærlig hilsen
Tina