Brev:
Kost og kosttilskud i graviditeten
19. juli 2008
Alder:
0 mdr.
Kost og kosttilskud i graviditeten
Hejsa
Jeg er i uge 28+4. Indtil nu har jeg spist en ganske alm multivitaminpille fra Ferrosan. Da jeg ikke bryder mig om mælk og ost tager jeg Unikalk Plus. Indtil uge 12 spiste jeg også folsyre.
Nu er jeg blevet i tvivl om det er nok, det jeg spiser. Om jeg får dækket det behov, jeg og barnet har brug for?
Jeg vil også høre om Krauterblut er ok i forbindelse med graviditet og om det dækker jernbehovet?
Jeg er ikke så god til at spise fisk. Bør jeg spise fiskeolie og evt hvilke? Er det forsent i forhold til barnet udvikling?
På forhånd tak
Louise