Brev:
Ny graviditet, hvornår ?
18. juli 2008
Alder:
1 mdr.
Ny graviditet, hvornår ?
Hej Helen.
Jeg er den lykkelige mor til en 6 uger ny skøn datter. V trives alle 3 i familien med at hun er ankommet efter års venten.
Det tog os 6 x ICSI-behandlinger at opnå en gennemført graviditet, vi har ventet på vores datter i over 5 år!
Nu er jeg så i mellemtiden blevet 36 år, og jeg ved, at jeg pga manglende æggeledere skal igennem IVF/ICSI for at opnå ny graviditet.
Mit spørgsmål er så, om jeg kan få menstruation og cyklus tilbage før ammestop? Er der noget man kan gøre for at cyklus kommer igen hurtigere?
Jeg skal jo stoppe med at amme før behandlingsopstart, og vi vil derfor først starte behandling op efter nytår (datter født 6/6), men hvad gør jeg for at opnår cyklus igen?
- Anne