Brev:
Paraghurt tabletter og graviditet
18. juni 2008
Alder:
0 mdr.
Paraghurt tabletter og graviditet
Hej Helen.
Jeg står og skal på ferie til Tyrkiet om 1½ uges tid. Vi er afsted i den 10. uge af graviditeten. Vi har ordnet rejseforsikring o.s.v. - men mit spørgsmål er så, hvis uheldet er ude, om jeg må tage paraghurt tabletter ?
Med venlig hilsen
kkbl