Brev:
Babys sparken
18. juni 2008
Alder:
0 mdr.
Babys sparken
Hej Helen.
Hvor er det dog skønt at kunne skrive til dig, når alle spørgsmålene vælter frem...
Jeg er i uge 21+6, og jeg har kunnet mærke ham sparke i ca. to uger. I går kunne jeg slet ikke mærke ham sparke og andre dage er det ret svagt - i dag giver han den så gas og sparker løs, hvilket jeg nyder:0)
Jeg ved godt, at man først skal kunne mærke det hver dag fra ca. uge 28 - eller...? Kom til at læse en artikel om børn der dør i maven - frygteligt og dumt at mig at læse den med min gode fantasi- og nu er jeg lidt bekymret, når jeg ikke kan mærke ham en hel dag...
Hvordan skal man forholde sig til sparkeriet?
Kærlig hilsen
Sara