Brev:
Hvordan beregner jeg ægløsninger?
16. marts 2004
Alder:
0 mdr.
Hvordan beregner jeg ægløsninger?
Hejsa
Jeg er en kvinde på 22, der meget gerne vil være gravid - så er det lige jeg må spørge - hvordan beregner jeg ægløsninger, når det er forskelligt, hvor mange dage jeg har imellem mine menstruationer?
Håber at du kan hjælpe mig
Med venlig hilsen
Helene