Brev:
Ingen graviditet, måned efter måned
21. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Ingen graviditet, måned efter måned
Hej Helen,
Vi er et par på henholdsvis, 25 og 26 år. Vi er begge adrætte, ikke rygere og alkohol rører vi sjældent for ikke at sige aldrig - netop pga ønsket om graviditet.
Lidt baggrundsviden:
Vi begyndte sommer 2007 at prøve på at blive gravide. Min menstruationscyklus var alt fra halvanden måned til 3 måneder - den er heldigvis for godt 2 mdr. siden blevet regelmæssig til 21 dage.
D. 17 Maj fik jeg hvad der svarer til at være begyndelsen på min menstruation, dog var det minimalt(brunligt). Mandag og tirsdag er der slet ingen blødning og vi tænker, YES! Men... onsdag morgen (21 maj) bløder jeg så igen, stærkt.. Vi bliver naturligt nok frustreret og kede af det.
Vores egen læge vil ikke sende os til en gynækolog eller anden tests før vi har prøvet i 2 år. (Jeg forstår ikke at der skal gå så lang tid ?) Vi vil gerne selv gå til en gynækolog for at få både min mand og mig testet for at se om vi i givet fald ikke kan blive gravide - i så fald, ved du hvad sådan noget ville koste?
Mit sidste spørgsmål.. - Den minimale blødning jeg havde lørdag d. 17 maj og så de to dages pause hvor jeg så bløder igen - kan det være tegn på graviditet, abort etc ???
Vi er begge meget frustreret og det tærer psykisk hårdt, især på mig(kvinden)
Håber du kan give noget opklaring..