Brev:
Gravid - mit maveskind klør!
16. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Gravid - mit maveskind klør!
Hej,
Jeg er 36 uger gravid og graviditeten er gået rigtig godt. Ja det gør den egentlig stadig - men i løbet af de sidste par uger er mit maveskind begyndt at klø. Der er ikke noget udslæt - kun strækmærker.
Jeg prøver at lade være med at klø, men ender med at gøre det i søvne - så nu er huden begyndt at blive øm og varm.
Mine spørgsmål:
Er det iorden at bruge Lidokain til at mindske kløen (kan det skade barnet)?
Kan du anbefale noget andet, der kan hjælpe mod kløen?
Hilsen,
Den nye mor