Brev:
Wellnes
6. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Wellnes
Hej Helen.
Så er vi i Slovenien. Køreturen var lang - 22 timer - men det gik fint! Nu er vi her så, og er i gang med at opleve det sted, hvor vi skal bo de næste tre mdr.
Her er mange wellness-centre. Hvordan er det lige med det og graviditet? Er der noget med varmt vand, bakterier mm.?
Kærlig hilsen
Sara