Brev:
Kan ikke mærke liv
5. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Kan ikke mærke liv
Kære Helen.
Vi er så heldige, at jeg er gravid igen ;-) Vores lille søn på knap 2 år og 6 måneder skal være storebror, og vi glæder os så meget.
Jeg er 19+1 (i uge 20), og jeg kan ikke mærke liv. Jeg har trykket hist og her men der sker intet. Jeg har læst, at man som fleregangsfødende allerede kan mærke liv i uge 18!! Min mand har prøvet at lytte efter hjertet men det lykkedes ikke helt.
Vi skal til ultralydscanning på tirsdag den 13 maj - er det ikke lidt sent?
Min første graviditet forløb helt fantastisk. Jeg ved godt, at to graviditeter ikke er ens - ej heller hos samme kvinde. Såvidt jeg husker, mærkede jeg liv i uge 20/21.
Skal vi være bekymrede?
Venlig hilsen
Mor