Brev:
Plet blødning i graviditeten
21. april 2008
Alder:
0 mdr.
Plet blødning i graviditeten
Hej Helen
Jeg er i 6 uge og vi er meget glade. Vores lykke er dog lidt dæmpet, for jeg har pletblødt de sidste 6 dage. Det er meget brunt snask jeg bløder og jeg har kun set frisk blod 2 gange.
Jeg var til læge i sidste uge. Det var en ny læge og jeg forstod ikke særlig meget af hvad hun sagde. Hun er vikar og er fra Østeuropa. Jeg tvivler ikke på hendes faglige kvaliteter, men jeg forstod hende bare ikke. Hun undersøgte mig indvendig og udvendig, og til sidst fik jeg lavet en blodprøve. Jeg skal så have lavet en blodprøve igen, en uge senere, og så vil de sammenligne de to og så får jeg svar 10 dage senere.
Er det normalt at pletbløde så mange dage?
Med venlig hilsen
Helene