Brev:
En hævet fod
14. april 2008
Alder:
0 mdr.
En hævet fod
Hej igen :)
Generelt går alt godt her, både jeg og tvillingerne har det godt :)
Jeg har nu fået en enkelt hævet fod (er 26+6 i dag) og den har været hævet en uges tid. Det startede lige da vejret blev varmt (bor på Malta), men temperaturen er faldet igen, det er hævelsen bare ikke.
Jeg er ikke tidligere kommet til skade med den fod eller det ben. Den gør ikke ondt, men kønt er det godt nok ikke da haha.
Må jeg spise noget vanddrivende? Er der andet, jeg kan gøre? Det har ikke hjulpet at ligge med benet oppe.
Med venlig hilsen
Rikke