Brev:
Vand i kroppen efter graviditet
31. marts 2008
Alder:
2 mdr.
Vand i kroppen efter graviditet
Hej Helen
Jeg havde under graviditeten vand i ben og fødder, det forsvandt så få dage efter fødslen og jeg kunne hoppe i mine gamle bukser. Men så en 3-4 uger efter fødslen kom det langsomt tilbage.
Nu 9uger efter fødslen er det der stadig, set kommer langsomt op ad dagen og om aften føler jeg ikke jeg kan have mine ben i bukserne. Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre. Er ret træt af det, vil jo gerne have min gamle krop igen.
Med Venlig Hilsen
IM