Brev:
Tør hud - 0 mdr.
29. marts 2008
Alder:
0 mdr.
Tør hud - 0 mdr.
Hej Helen.
Jeg har altid været af den overbevisning, at jo mindre bodylotion man bruger, jo bedre kan kroppen selv regulere hudens egen fugtighed og smidighed. Nu synes jeg, at min hud kan "klø", som om den er tør efter en lang tur i vand. Er det pga. graviditeten? Har man mere brug for bodylotion nu? Jeg er kun i 10. uge.
Jeg synes, jeg de sidste par dage har været meget øm. Har jeg knækket mig sammen/bøjet mig forover, hvis jeg skal samle noget op eller lignende, kan der godt komme et jag. Er det normalt så tidligt?
Venlig hilsen
Sara