Brev:
Jeg er så træt, rejse og anderledes bakterieflora
26. marts 2008
Alder:
0 mdr.
Jeg er så træt, rejse og anderledes bakterieflora
Hej Helen.
Først en ros - jeg er simpelthen SÅ glad for at jeg fandt denne hjemmeside, her får jeg svar på mange spørgsmål:0) - godt arbejde!
Jeg er lykkelig gravid i 10. uge, og jeg er vildt træt hele tiden! Jeg ved, at det hører sig til, og jeg tager en lille lur, så snart jeg kan. Men når jeg så har sovet, er jeg stadig træt. Jeg tager en ekstra jerntablet hver dag - fik lov af lægen - og drikker brændnældete i ny og næ. Jeg er vandt til at have masser af energi... Er der noget, der er godt at spise eller drikke, for at få mere energi? Eller kender du andre triks? Ud over trætheden er kvalme mm. ved at fortage sig, så jeg håber, jeg snart kan overskue at dyrke lidt motion igen:0)
Min mave har fungeret fint, men nu begynder jeg at få lidt hård mave... Har du nogle gode råd?
Min mand og jeg skal 3 mdr. til Slovenien, da han skal arbejde der. Normalt har jeg ikke en sart mave, men kan en anderledes bakterieflora påvirke barnet?
Uh, jeg kunne blive ved og ved med spørgsmål... Men det må være nok for nu.
Venlig hilsen
Sara