Brev:
Udebleven menstruation - gravid vs. p-piller
5. marts 2008
Alder:
0 mdr.
Udebleven menstruation - gravid vs. p-piller
Hej
Jeg håber at du kan hjælpe mig da jeg er ved at blive rigtig godt og grundigt forvirret.
Jeg er en ung kvinde på 21 der sammen med min kæreste nu vil prøve at få et barn. Jeg stoppede d. 9/1 med mine p-piller og fik som sædvanligt min menstruation 4 dage efter.
Jeg tog en graviditetstest den. 10/2 og har taget ca. 8 efter det (den sidste tog jeg i dag d. 5/3.) og de er alle negative men min menstruation er samtidigt udeblevet.
Min menstruation var uregelmæssig før jeg startede på p-piller for 3 år siden, men når jeg tidligere har holdt pause fra p-pillerne en måneds tid har min menstruation stadig ”fulgt” p-pillerne.
Kan jeg være gravid selvom jeg har testet ca. 3 uger nu? Eller skyldes min udeblevne mens simpelthen bare at den tidligere har været uregelmæssig?
Med venlig hilsen
Lea