Brev:
Nygravid og lidt usikker på min krop
28. februar 2008
Alder:
0 mdr.
Nygravid og lidt usikker på min krop
Hej
Jeg er i 6. uge, og jeg er lykkelig over, at jeg er gravid!
I de uger der må være 4. og 5. uge, har jeg haft temmelig ondt i brysterne og haft menstruationssmerter. Jeg ved at det er helt normalt, og kunne på en måde glæde mig over det, da det betød, at jeg jo er gravid. Skønt at vide at det kan lade sig gøre i disse tider... Men for ca. tre dage siden vågnede jeg med kun meget lidt ømme bryster, og det er kun i ny og næ jeg kan "mærke" min livmoder:0)
Er det bare fordi min krop er ved at have tilpasset sig, eller kan det være, at jeg ikke er gravid mere? Jeg har tid til nemmere undersøgelser hos lægen om tre uger, men det er lang tid at gå og vente, når man er lidt bekymret.
Med venlig hilsen
Sara