Brev:
Tvillinger
27. februar 2008
Alder:
0 mdr.
Tvillinger
Hej Helen
Ja nu har vi jo været til første scanning og det viste sig jo at der var to små babyer i min mave. Det var jo noget af en overraskelse, og en stor ting at skulle venne sig til. Især taget i betragtning at Anna jo lige er blevet 1 år. Hun er jo stadig meget lille.
Der er intet i min eller min kærestes familie af tvillinger så det var jo ikke ventet. De er tveæøggede og ligger i hver deres fosterhinde og har hver deres moderkage. Så det er jo godt. Jeg er så småt begyndt at glæde mig efter den store nyhed. Ville bare lige lade dig følge lidt med:)
Med venlig hilsen
Karin