Brev:
Sidste flyvetur med tvillinger i maven
16. januar 2008
Alder:
0 mdr.
Sidste flyvetur med tvillinger i maven
Hejsa
Jeg venter tvillinger i midten af juli. Lige nu er jeg bosat på Malta, men planlægger at føde i Dk. Hvor sent må jeg flyve hjem med dem, ved du det?
Jeg går ud fra, det er tidligere, der lukkes for flyveture, når der er to hehe. Vil slutningen af April være tidligt nok? Eller kommer det helt an på flyselskabet?
Med venlig hilsen
Rikke