Brev:
Meget overvægtig og gravid
12. december 2007
Alder:
0 mdr.
Meget overvægtig og gravid
Hejsa
Jeg er gravid i 6 uge og er meget overvægtig (BMI 48). Jeg har læst så meget om at hvis man er overvægtig er der større risiko under graviditeten og fødslen.
Min glæde ved er at være gravid er næsten overskygget af frygten for at der kan ske mig eller barnet noget.
Er jeg for overvægtig til at jeg kan føde ?
Er det forresten rigtigt, at hvis man lider meget at kvalme i graviditeten er der ikke så stor risiko for at tabe barnet ?
Mit sidste spørgsmål er, er det en god ide at melde sig ind i slankedoktoren for gravide under graviditeten ?
Kærlig hilsen Tyksak