Brev:
Vægtscanning
3. december 2007
Alder:
0 mdr.
Vægtscanning
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 33.
Jeg har læst på utrolig mange forum sider at alle dem som har termin i januar, som mig, snakker om hvad jordmoderen skønner barnet til at veje. Nogle har også været til flere vægt scanninger. Så tænkte jeg på hvorfor jeg slet ikke har fået noget afvide om det.
Jeg var til jordmoder da jeg var 31+5 henne og hun sagde ikke noget om det. Nu er der jo lang tid til jeg skal igen og jeg kunne da godt tænke mig at vide hvad den vejer. Hvornår er det normalt at de begynder at skønne vægten?
Kærlig hilsen
Inger Marie