Brev:
Min chef er ikke særlig forstående
15. november 2007
Alder:
0 mdr.
Min chef er ikke særlig forstående
Hej Helen
Efter mit sidste spørgsmål, viste det sig jeg ikke var gravid.
Både min mænd og jeg blev utroligt skuffet, og vi måtte konkludere at barn nr 3 stod meget højt på ønskelisten. Så nu knap 4 måneder efter er jeg blevet gravid. Jeg er 7 uger henne.... Så er det jo med jobbet.
Lige en kort beskrivelse af mit job: Jeg er daglig leder af et wellnesscenter, leder jobbet består af sammensætning af vagtplaner, bestilling af varer, bookning af kunder stortset på alle tider af døgnet, ansættelse af nyt personale + oplæring (dette sker meget ofte inden for wellnessområdet) man ved aldrig hvad personale man har. Så er der messer der skal deltages i.
Så er der terapeut delen: Hver dag er der behandlinger inde, vi er to til det i hverdagen. Behandlingerne består mest af massage, hvor jeg står og massere en time i træk nogle gange to til tre timer i træk. Derudover er der meget med tunge løft osv. Det største problem er dog at i weekenderne behandler jeg i 8-9 timer i træk, med kun en halv times pause på en hel dag. Problemet er at jeg ikke kan sige fr, da kunderne er booket ind lang tid i forvejen og der er ikke personale til at andre kan tage over.
Min chef er ikke særlig forstående, siger at det er mit problem og det skal jeg selv løse. Det er meget stressende da jeg samtidig med at jeg skal behandle, skal jeg sørge for at alle har det godt. Sidste weekend hvor det kørte sådan fik jeg rigtig ondt og blødte en smule. (har ikke fortalt det til nogen) Jeg kan ikke få en tid hos min læge før om 3 uger. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. Jeg er bange for at miste. Hvad er dine tankler omkring min situation?
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen