Brev:
Er jeg pyldret eller er der noget om snakken?
14. november 2007
Alder:
0 mdr.
Er jeg pyldret eller er der noget om snakken?
Hej Helen
Tak for din dejlige brevkasse, du har hjulpet mig nogle gange før, når jeg har haft spørgsmål, om min datter. Denne gang drejer det sig om mig selv.
Jeg venter barn nr. 2 og det er super dejligt, men denne graviditet er ikke helt som da jeg ventede min første. Jeg er i uge 26 og alt ser normalt ud, jeg er bare lidt i tvivl om hvornår har man for mange pluk veer?
Jeg syntes at det er et problem, men jeg vil heller ikke være pyldret, jeg havde også plukveer da jeg ventede mig første gang, men viste nok ikke rigtigt hvad det var. Jeg arbejder som smed, det er hårdt fysisk, men de tager godt hensyn, jeg går rigtigt meget - mellem 7 og 10 km hver dag, det kan jeg også godt, hvis jeg sætter tempoet ned. Men ikke uden pluk!
Jeg talte for sjov hvor mange jeg havde fra kl. 06.00 og til 12.00 i dag, men stoppede da jeg nåede 18 -20 stykker, trods det at jeg tager hensyn. Er det for mange, sætter jeg mit barns heldbred på spil?
Jeg arbejede fuld tid, ind til 14 dage før første gang, og var kun gravid betinget syg 2,5 time. så det er lidt svært at forholde sig til at det skal være anderledes denne gang.
Håber du kan hjælpe mig lidt på vej, jeg vil gerne arbejde så længe som muligt, men ikke for envær pris, der er jo også en der venter når jeg kommer hjem.
På forhånd tak og med venlig hilsen
Janet