Brev:
Graviditet og forkølelsessår
30. september 2007
Alder:
0 mdr.
Graviditet og forkølelsessår
Hej Helen
Jeg har i mange år lidt af forkølelsessår (herpes) på munden.
Jeg har ikke haft det rigtig længe.. I over et år.
Men nu er jeg gravid i 10. uge, og har haft det 3 gange siden grviditeten blev konstateret. Kan det være pga. graviditeten?
Denne gang har jeg fået et KÆMPE et. Har aldrig haft et som er så stort. Næsten på hele overlæben.. Og det gør virkelig ondt!!
Jeg har Zovir og Geavir liggende her hjemme, netop til hvis jeg skulle få det, men jeg har ikke nogen indlægningssedler liggende, og ville høre om det var noget som jeg kunne bruge trods graviditet? Eller anbefales det ikke at bruge hvis man er gravid?
Hilsen en frustreret gravid..
Camilla