Brev:
Forhøjet blodtryk
25. september 2007
Alder:
0 mdr.
Forhøjet blodtryk
Hej Helen
Jeg har næsten lige været til jordmoder og få tjækket mit blodtryk, og hun sagde det var lidt højt. 136/64 hvor den sidste gang var 124/63, hvad betyder det?
Hilsen Inger Marie