Brev:
Vand i kroppen
23. september 2007
Alder:
0 mdr.
Vand i kroppen
Hej Helen
Det er længe siden. Jeg er nu gravid i uge 23 og stor trives. Nok lige rigeligt synes jeg. Jeg er 162 høj og vejede før jeg blev gravid 54 kg. Nu har jeg taget 9,5 kg på og det synes jeg bare er meget.
Jeg spiser sundt og løber stadig, men ikke mere end 3 gange i ugen, for det er ved at være hårdt. Jeg får selvfølgelig noget usundt i weekenden, men er jo kun et menneske. Min vægtforøgelse sider på maven og brysterne, de er vokset 3 gange størrelsen og er enorme. Hvorfor tager jeg så meget på? Det går mig virkelig på, når jeg er vant til at være nogenlunde tynd.
De sidste dage har jeg set at mine ben er meget hævede når jeg går i seng, er jeg allerede ved at få vand i kroppen og hvad gør jeg ved det?
Hilsen Inger Marie