Brev:
Højre eller venstre æggestok
14. september 2007
Alder:
0 mdr.
Højre eller venstre æggestok
Hej Helen
Jeg er gravid i 7 uge på nuværende tidspunkt, og ville spørge om hvordan man kan vide hvilken side af æggestokken som ægget kom fra? Så vidt jeg kan se på billederne i bogen "et barn bliver til", sætter ægget sig på den ene side af livmoderen. Hvordan kan man se hvilken side? Jeg har en idé om at det sidder i højre side.. :)
Derudover har jeg fået rigtig mange bumser, synes ikke jeg spiser anderledes end jeg plejer, kan det være graviditeten som gør det?
Og så er mine bryster MEGET ømme, og der er ingen tvivl om at de er vokset. Vokser de gennem hele graviditeten eller er det mest her i starten, og evt. hvornår stagnerer det ca.??
Glæder mig til at læse dine svar på mine spørgsmål!
Med venlig hilsen
Camilla :o)