Brev:
Nervøs gravid
30. august 2007
Alder:
0 mdr.
Nervøs gravid
Hej Helen
Jeg er nu 17 uger henne i min ellers så dejlige graviditet, da jeg til min store frygt opdagede at jeg har blodigt udflåd, jeg har haft det i ca 2 døgn og ville spørge min læge til råds og ringede til ham i morges, det beroligede mig slet ikke, gjorde mig bare mere ked af det. Han sagde: vi kan jo ikke gøre hverken fra eller til, så jeg måtte bare se tiden an. Det svar er jeg meget skuffet over.
Jeg har ingen smerter, og det er lyst rødt udflåd, jeg havde noget lignende da jeg ventede Gaby, fra uge 12 til 17 men den gang blev jeg scannet, så vi kunne se at der var liv, det skulle så vise sig at der var 2 lommer i moderkagen, så om der har været 2 på et tidspunkt det må stå hen i det uvisse.
Jeg har ikke mærket liv endnu, det er måske også en af årsagerne til at jeg er så nervøs. jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig, jeg vil jo ikke være over pyldret, men hvad gør jeg.
Du har før givet mig nogle gode og beroligende råd, så jeg håber også du har et denne gang.
P.S jeg arbejder som smed og maskinarbejder, men passer på med de tunge løft,
På forhånd tak.
Med venlig hilsen Janet