Brev:
Skal snart fortælle jeg er gravid
24. august 2007
Alder:
0 mdr.
Skal snart fortælle jeg er gravid
Kære Helen
Ja, for et stykke tid skrev jeg, at jeg var blevet gravid. Og det går bare rigtig godt og jeg glæder mig!Jeg er nu 10 uger henne og har bestilt tid til nakkefoldscanning den 10. september - det bliver så spændende.
Jeg har haft fortalt det til nogle venner og så videre men ville gerne vente med at sige noget på arbejdet til efter nakkefoldscanningen. Det har heller ikke været noget problem at skjule det, for jeg ikke rigtig haft den store kvalme, og er jeg ikke "vokset" endnu, jeg har bare været lidt mere træt end ellers.
Men jeg begynder nu at have rigtig mange sommerfugle i maven over, hvordan jeg lige skal få sagt det på mit arbejde? Jeg arbejder på hotel, og vi har det rigtig godt sammen. Jeg har nu været ansat der i 1 1/2 år, og har tidligere været i praktik der. Jeg ved de er rigtig glade for mig. Min direktør er en kvinde og har selv to børn. Jeg ved ikke rigtig, hvorfor jeg er lidt nervøs...er det normalt?
Jeg tænker det måske også kan have noget at gøre med, at jeg jo ikke nu føler mig vildt gravid og ikke selv kan se noget? Måske bliver det anderledes, når jeg har været til scanning, hvor jeg kan se det lille "liv"?
Nå, jeg ved ikke rigtig, hvad jeg ville med dette, men måske håber jeg på at du har et par ord, jeg kan tage med på vejen, eller måske høre om du har haft det på samme måde, da du skulle fortælle det for første gang:-)
Mange hilsner
F