Brev:
Først positiv så negativ
20. august 2007
Alder:
0 mdr.
Først positiv så negativ
Kære Helen
Jeg er i fuldstændig vildrede. Den 21 Juni fik jeg desværre foretaget en abort i 12 uge, da barnet ikke havde noget hjertelyd. Det viste sig faktisk at det allerede var gået "tabt" i uge 8, men min krop kunne ikke selv udskille det. Det var en hård og trist oplevelse at skulle igennem, men vi klarede det. Eftersom vi stadig ønsker os et barn, besluttede vi os for at prøve igen. Sidste måned fik jeg så min menstruation som normalt og min krop skulle efter sigende været "renset" igennem.
Vi har så været sammen hver anden dag siden min sidste menstruation stoppede (27/7)og den skulle efter sigende være kommet igår (cyklus 28 dage)
Da jeg desværre ikke er en person med særlig meget tålmodighed tog jeg så en test i sidste uge (torsdag) og den viste sørme en meget utydelig streg??? Da jeg så imorges ville tage en test, var den bragende negativ??
Jeg har så været inde og læst rigtig meget på siden, og da læste jeg om en som havde rå-mælk i sine bryster. Så jeg prøvede for sjovt at trygge lidt på dem, og overraskende nok kom der noget helt gennemsigtigt ud.
Jeg er så meget i vildrede, jeg har nemlig haft mens.smerter den sidste uges tid uden der er kommet noget, og har haft meget kvalme når jeg skulle til at spise, og selvom jeg er sulten kan jeg ikke få noget ned.
Jeg håber virkelig du kan hjælpe mig på en eller anden måde, da jeg er så fortvivlet da den først var lidt positiv, så negativ og nu råmælk!!!!!
Hvad tror du???
De varmeste men frustrerende hilsner fra
Vaar