Hvor stor er chancen for at jeg er blevet gravid?

8. august 2007

Kategori:
Alder:
0 mdr.

Hvor stor er chancen for at jeg er blevet gravid?

Hej Helen

Tak for din hjælp i tidligere spørgsmål mht til Lukas.
Nu står vi i den situation at vi muligvis er blevet gravide igen (ikke planlagt)

Min mand og jeg havde samleje dagen før min ægløsning og han havde udløsning i mig. Hvor stor er chancen for at jeg er blevet gravid?

Vi har altid snakket om gerne at vil have nr tre, det var bare ikke helt endnu. Men jeg vil også sige at abort for mig er helt umuligt. Men en forestående ...

Annonce

... graviditet i forhold til mit job gør mig noget nervøs. Jeg har et fysisk krævende job med leder ansvar og jeg har ikke været i jobbet så længe (6 måneder) jeg brænder virkelig for mit fag, men er bange for en graviditet vil koste mig mit job. for det er mit drømmejob.

Jeg ved godt det lyder meget egoistisk, men jeg kan ikke lade være med at føle sådan. Jeg håber det giver mening det jeg har skrevet.

Med venlig hilsen
Emma og Lukas`s mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

20. december 2023 | Sovevaner | 0 mdr.

Vuggedød og sovestilling

Kære Helen Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er...

9. oktober 2023 | Diverse | 0 mdr.

Nyfødt første bad

Hej Helen Så kom vores lille dreng til verden, med en FV på 3840 og 54 cm,...

4. oktober 2023 | Graviditet | 0 mdr.

Gravid og hånd-, fod- og mundsyge

Hej Helen Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til...

Annonce

Viden om børn:

Sprog

Allerede når det lille barn ligger i dine arme for første gang og du snakker med det, dannes grundlaget for at lære at tale. Babyen nyder at lytte til din stemme, som den også kender fra livet inde i maven, og den forbinder det med noget rart, at du taler. Det giver tryghed, nærhed og kontakt.

At synge eller spille musik virker også sprogligt stimulerende på barnet. Efterhånden som barnet bliver ældre så fortæl det, hvad du gør, - skifter bleen, vasker maven, vasker armene,...

Læs mere i Babylex

Taktilsansen

Der er 3 sanser, som er fundamentet for barnets motoriske udvikling, og som er helt centrale for barnets evne til at bearbejde og bruge sine sanser og de sanseindtryk, som barnet møder i hverdagen: Det er vestibulærsansen, taktilsansen og den proprioceptive sans.

Taktilsansen kaldes også berørings- og følesansen. Den er vigtig for barnets kropsbevidsthed, og den gør, at vi kan mærke varme, kulde, smerte, tryk mm. Børn som har problemer med deres taktile sans, vil ofte ikke bryde...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

1000 tak for din altid varme og kærlige måde at gribe udfordringerne an på - det er helt rigtig for mig!
Jeg nyder både dine personlige svar til mig, men bestemt også de svar du giver til andre.

Tak,
Mor til pige på 15 måneder