Brev:
Hvor stor er chancen for at jeg er blevet gravid?
8. august 2007
Alder:
0 mdr.
Hvor stor er chancen for at jeg er blevet gravid?
Hej Helen
Tak for din hjælp i tidligere spørgsmål mht til Lukas.
Nu står vi i den situation at vi muligvis er blevet gravide igen (ikke planlagt)
Min mand og jeg havde samleje dagen før min ægløsning og han havde udløsning i mig. Hvor stor er chancen for at jeg er blevet gravid?
Vi har altid snakket om gerne at vil have nr tre, det var bare ikke helt endnu. Men jeg vil også sige at abort for mig er helt umuligt. Men en forestående graviditet i forhold til mit job gør mig noget nervøs. Jeg har et fysisk krævende job med leder ansvar og jeg har ikke været i jobbet så længe (6 måneder) jeg brænder virkelig for mit fag, men er bange for en graviditet vil koste mig mit job. for det er mit drømmejob.
Jeg ved godt det lyder meget egoistisk, men jeg kan ikke lade være med at føle sådan. Jeg håber det giver mening det jeg har skrevet.
Med venlig hilsen
Emma og Lukas`s mor