Brev:
Mødregruppe?
6. august 2007
Alder:
0 mdr.
Mødregruppe?
Hej Helen
Puha jeg synes min mave er tung nu:)
Jeg har efterhånden tit ondt i lænden og sommetider er det som om det trækker om foran også. Jeg har hørt, at man så kan købe et elastikbælte (?), der kan aflaste lidt, er det rigtigt? Og hvor søren finder man sådan et henne? Må jeg bare ha´ det på fra morgen til aften, eller hvordan?
Noget helt andet; de dér mødregrupper...hvor søren er de henne?
Den jordemor jeg har gået hos indtil nu er stoppet, så derfor spørger jeg lige hér i stedet for. Så vidt jeg kan forstå er der nogen, der allerede er i mødregruppe inden de føder?! Jeg har ikke helt luret om det er noget kommunen/sygehuset/jordemoderen arrangerer eller om det er noget, der er helt på eget initiativ. Hjælp mig lige, for det lyder da meget hyggeligt:)
Rigtig god sommer