Brev:
Liv
3. august 2007
Alder:
0 mdr.
Liv
Hej Helen
Jeg er så heldig at jeg er blevet gravid og da vi har forsøgt længe er det selvfølgelig bare lykken. Men synes stadig jeg går og er noget trist ind imellem og det synes jeg bestemt ikke jeg har grund til. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det?
Nu er jeg så 15,6 henne og har de sidste dage mærket noget boblen i livmoderen, kan det passe at jeg allerede mærker liv eller hvad er det?
Med Venlig Hilsen
IM