Brev:
Svagt positiv graviditetstest
1. august 2007
Alder:
0 mdr.
Svagt positiv graviditetstest
Hejsa,
Jeg var til lægen sidste onsdag og fik taget en graviditetsprøve da jeg ca var 2 uger over tiden, den viste svagt positiv og lægen synes da min livmoder var lidt blød, men ikke noget vildt.
Jeg tog en test der hjemme, ca 2 dage efter tror jeg, det fyldte for meget i mit hoved at den kun var svagt positiv, nå men testen viste så klart 2 streger :P
Kan et par dage gøre sådan en forskel? Jeg mener weekenden før jeg var til lægen var den negativ - onsdagen var den svagt positiv og fredag var den klar positiv, har siddet inde og læst så meget og man bliver helt nervøs for at man ikke har nok hcg hormon =S
Dette er mit første barn og det hele er så nyt....Det virker som om at det er normalt for mange at føle sig nervøse for at alting er som det skal være.... graviditetstegn som jeg kan nikke ja til er brystspændinger og lette smerter i underliv der kommer og går og træthed.... virker som om at jeg dodger kvalmen, tror at jeg har haft en dag der var slem eller intet.
Tror at det bunder i at man ikke tror på at det er rigtig, at det virkelig er lykkeds at blive gravid, skal op til lægen d 15 aug og der får jeg forhåbenligt beroliget mig selv lidt, men som sagt, der er bare så mange tanker der flyver igennem hovedet på een. Det hjælper så heller ikke at man har rodet godt og grundigt rundt i sidste menes dag =/ -----> 07/06 eller 20/06 det vil tiden vise =P