Brev:
Jubbiiiii- Endelig er der bingo!
18. juli 2007
Alder:
0 mdr.
Jubbiiiii- Endelig er der bingo!
Kære Helen
Jeg skrev til dig for lidt siden, vedr. at jeg ikke var blevet gravid endnu. Men nu efter at have prøvet i 4 måneder, så er den der! Jeg er bare så glad.
Jeg skulle have haft min mens i søndags, men jeg synes, jeg kunne fornemme, der var noget "galt"- for den kom ikke. Så jeg tog allerede en graviditetstest mandag, og i løbet af kort tid viste den svag posiv, og efter 10 min blev stregen mere tydelig. De sidste par dage har jeg taget to forskellige graviditetstest hver dag, og det har været med det samme resultat.
Jeg ringede derfor til min læge idag, som sagde at det var ligegyldigt, om stregen var svag eller ej, for jeg var gravid, når bare der kom en streg mere frem. Hun sagde, at det nok var fordi jeg ikke var så langt henne, at den kun stadig var svag.
Der var derfor ikke nogen grund til, jeg kom op til hende og fik taget en graviditestest.
Mit spørgsmål er, om det er normalt, at graviditestesten kun er svag positiv på dette tidspunkt og om kan jeg godt regne med, at jeg er gravid ud fra de gravisitetstests, jeg har taget?
Jeg har fået en tid hos min læge den 30 juli - og jeg glæder mig bare sådan.
Ja, man tør næsten ikke tro, at den endelig er der, når nu man har glædet sig så meget!!!!
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Sommerhilsner fra
F