Brev:
Ikke gravid endnu
1. juli 2007
Alder:
0 mdr.
Ikke gravid endnu
Kære Helen
Tak for en rigtig god hjemmeside. Jeg er glad for at jeg er blevet medlem, for man kan godt nok finde mange gode svar på spørgsmål.
Jeg er en 29 årig kvinde som sammen med min kæreste på 31 år nu har prøvet at blive gravid i 4 måneder, men det er ikke lykkedes endnu. Jeg har ellers været helt sikker på det var der sidst, men nej....øv. Jeg synes , det er rigtigt hårdt at gå rundt og vente især, når min nabo lige er blevet gravid, så kan man godt få et lille stik i hjertet, og ville bare SÅDAN ønske det var en selv.
Vi begge lever normalt sundt, dyrker motion, og min cyklus er forholdsvis regelmæssig efter 12 år med p-piller, så mon ikke, der snart sker noget - det håber jeg:-)
Jeg har læst forskellige steder, at man skal passe på med at drikke alkohol, når man prøver at blive gravid. Er dette rigtig?
Vi begge kan godt lide at gå til fester, men det bliver ikke til mere end en om måneden. Og der drikker vi selvfølgelig og er festrygere. Har dette en stor betydning på om man bliver gravid eller ej?
Jeg synes bare, det er lidt trist vil man skal lægge sit liv alt for meget om, fordi man prøver at blive gravid? Jeg synes nemlig i forvejen, at det fylder meget i mine tanker, at jeg ikke er blevet gravid endnu, og jeg prøver virkelig ikke at tænke på det hele tiden, selvom det er meget svært!!
Jeg håber, du kan give mig svar på mit spørgsmål.
Knus
F