Brev:
Jubii vores datter skal være storesøster
16. juni 2007
Alder:
18 mdr.
Jubii vores datter skal være storesøster
Hej Helen
Vi er så heldige at vi skal være forældre til et barn mere.
Jeg vil gerne spørge dig om, må jeg ikke bære Gaby mere, og løfte hende op på puslebordret? Der er nogle der siger at det skal jeg lade være med. Det er da synd for Gaby, hvis jeg ikke må hygge og pusle hende bare fordi jeg er gravid.
Det skal siges at da jeg ventede Gaby, havde jeg det super godt, jeg mærkede ikke til at jeg var gravid, jeg gik på arbejde til 14 dage før og havde ingen problemer.
Tak for den gode brevkasse og på forhånd tak.
Go weekend
Med venlig hilsen Janet