Brev:
Fiskeolie
12. juni 2007
Alder:
0 mdr.
Fiskeolie
Hej Helen
Har lige brug for lidt rådgivning igen.
Jeg er gravid i uge 16 og har efterhånden erkendt, at jeg ikke får spist nok fisk. Jeg har udviklet den tendens under graviditeten, at jeg simpelthen ikke kan lide det!
Nu tænker jeg så, at jeg hellere må komme i gang med at tage noget fiskeolie? Men på de kapsler, som jeg har, står der, at de kun bør anvendes til gravide efter aftale med læge eller sundhedsplejerske...
Mærket er Biosym og de hedder EPA-GLA+. De indeholder flerumættede Omega 3-6-9 fedtsyrer fra Lakseolie, Lecithin og koldpresset Hjulkroneolie. Kapslerne er fra Danmark og jeg kan desværre ikke finde dem - eller andre - her, hvor vi bor. Så jeg håber, at det er okay, at jeg tager dem???
På forhånd mange tak for svar.
Kærlig hilsen Rikke