Brev:
Hånd- fod- og mundsyge
6. juni 2007
Alder:
0 mdr.
Hånd- fod- og mundsyge
Hejsa
Lige et kort spørgsmål....
Jeg arbejder i en børnehave, hvor der lige er konstateret et tilfælde at hånd- fod- og mundsyge. Jeg er gravid i 8. uge. Skal jeg tage ekstra forholdsregler i dén forbindelse?? Hvis jeg bliver udsat for smitte, kan det så skade mit foster??
Med venlig hilsen
Anja