Brev:
Jeg er ca. 10-12 dage over tiden med min mens
31. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Jeg er ca. 10-12 dage over tiden med min mens
Hej Helen
Jeg er ca. 10-12 dage over tiden med min mens. For en uge siden tog jeg en test og den var positiv. Så tog jeg 2 mere dagen efter, og de er også positive og jeg ringede og bestilte tid hos lægen til idag.
I løbet af ugen tog jeg en mere (den lå bare i skuffen) og den var også positiv.
Idag da jeg så skulle til lægen, tog jeg en urinprøve med ned til lægen. Desværre havde vi en ret uheldig oplevelse hos lægen, men for at gør en lang historie kort, så havde min læge ikke fået min tid ind i hendes kalender og det hele virkede meget stresset.
ca. 1/2 time før jeg endelig kom ind til lægen, tog de min urin prøve og jeg regner med at de havde lavet prøven imellem konsultationerne.
Da det så endelig blev min tur, fik jeg at vide at testen er negativ og jeg ikke er gravid?????
Jeg fortalte hende at jeg selv har taget 4 test som er positive og jeg har ikke fået mens og har ømme bryster men det virkede ikke som om hun "troede " på det. Så til sidst tog hun en blodprøve og kiggede op i mig. Men GU undersøgelsen gik vist mere ud på at teste mig for div. end at se om alt var ok og at jeg var gravid eller ej!!
Efter jeg er kommet hjem har jeg pletblødt lidt og det er mere noget brun noget som der er lidt af når jeg tørrer mig.
Jeg synes at erindre at jeg før har blødt lidt efter en GU, men er lidt usikker lige nu efter alle de forvirrende oplysninger.
Da jeg gik ud fra lægen, gik jeg hen på apoteket og købte 2 forskellige test og tog hjem og tog en test af hver og de er begge positive...??????? SÅ nu er vi ret forvirret.
ER det ok at bløde lidt efter denne GU og hvis jeg er gravid, er en blodprøve sikker??
Kan en GU undersøgelse være årsag til en abort??
Du kan sikkert nok forstå på mit brev at vi er ret forvirret og nervøse efter idag, da vi jo nok regnede med at få et sikkert svar fra lægen. Det er ok hvis jeg ikke er gravid, men vi synes ikke lægen var særlig overbevisende og behandlede også lidt dårligt. Blev ved med at kalde mig forkert navn, og snakke om eksamenstress, selvom jeg er over 30 år og har været uddannet i 8 år!!!??? så du kan nok høre at vi ikke følte at hun havde fokus på os!!!!
Ellers god hjemmeside med mange gode oplysninger og besvarelser.
Med venlig hilsen