Brev:
Min menstruationer har rykket sig - er det normalt?
29. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Min menstruationer har rykket sig - er det normalt?
Hej Helen
Jeg skriver til dig, fordi mig og min kæreste gerne vil være gravide snart.
Jeg stoppede med at tage mine p-piller (som jeg har taget i ca. 4 år) omkring nytår, og er endnu ikke blevet gravid.
Min menstruationer kom de første par måneder efter 4 uger, men de sidste par måneder er den begyndt at "rykke" sig, så der nu går 6 uger eller længere tid, og jeg bløder heller ikke særlig meget..
Mit spørgsmål går på, om det er normalt? - det skal lige siges, at før jeg begyndte på p-piller, gik der somregl også 6 uger i mellem blødningerne.
Vi føler os begge to friske og er unge (19 og 24), så vi synes det er lidt mærkeligt, at der ikke er sket noget endnu, da vi virkelig gerne snart vil have et barn.
Kan det godt være p-pillerne der "sidder" i kroppen endnu?
Mange hilsner
Theresa