Brev:
Ønsker os brændende en pige denne gang
29. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Ønsker os brændende en pige denne gang
Jeg skriver fordi jeg er gravid i 21. uge og har ved scanningen fået at vide, at vi nok venter os en lille dreng.
Vi har en dreng i forvejen, der bliver ca. 21 måneder, når den lille ny kommer til verden.
Denne graviditet har indtil nu været meget anderledes end den første og derfor har jeg lidt gået og bildt mig selv ind, at det nok blev en pige.
Jeg er så flov over mig selv, for jeg følte mig på en eller anden måde skuffet, da vi fik at vide, at det nok var en dreng. Jeg synes ikke jeg på nogen måde kan være bekendt at føle sådan, men sådan har jeg det og jeg kan nogle gange blive helt ked af det og begynde at græde over det. Er det hormonerne, der går helt amok lige nu eller?
Ved min første graviditet var jeg ikke på noget tidspunkt i tvivl om, at vi ventede os en dreng - vi fik det ikke bekræftet, men ud kom den skønneste Mathias til verden. Denne gang er jeg meget i tvivl og føler mig slet ikke sikker på kønnet som sidst.
Jeg ved, at selvfølgelig bliver den lille ny også bare det skønneste, selvom det er en dreng, men er det normalt at føle sådan, at jeg bare kun vil have en pige?
Håber ikke det blev for rodet, men det fylder meget i mit hovede og jeg tænker på hele tiden, at der jo stadig er håb for, at det bliver en pige.
Venlig hilsen Mette