Brev:
Gravid i uge 21
21. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid i uge 21
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 21 og jeg har lige haft diarre og opkast i 2 dage jeg har ingen kræfter og jeg får dobbelt jern hverdag fordi min blodprocent er på 6,0 og den har været på 5,5.
Jeg føler sult hele tiden min mave knurrer hele tiden selvom jeg lige har spist. Så er det jeg spørge får min baby nok og spise eller hvad skal jeg stille op eller tror du der er noget i vejen.
Jeg er så bekymret for den lille om den nu kan klare at jeg lige har haft sådan et par dag hvor jeg ikke rigtig har fået noget at spise anden vand og drikke.
Jeg er meget træt hverdag, jeg dyrker motion (spinning) en gang om ugen og cykle en del derfor uden.
Har du en god ide til et stabilt morgen måltid hvis det er det der skal til.?
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Mette