Brev:
Gravid i uge 5+4
4. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid i uge 5+4
Hej igen
Så har jeg lige endnu et spørgsmål til graviditetssymptomer.
Jeg har de sidste par dage haft rigtig ømme bryster og brystvorter, men ellers ikke rigtig nogle graviditetstegn.
Ï går og i dag er mine bryster så holdt om med at være meget ømme (er det kun når jeg lige tager min bh af om aftenen) og jeg har heller ikke ømme brystvorter længere.
Er det noget jeg skal være bekymret for?
Som jeg tidligere har skrevet har jeg før haft det man kan kalde en "tom" graviditet og er derfor nervøs for om dette sker igen. Er der nogle særlige tegn man skal være opmærksom på i den forbindelse?
Venlig hilsen
N