Brev:
Kan bare ikke blive gravid
2. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Kan bare ikke blive gravid
Hej
Jeg har det "simple" problem at jeg ikke kan blive gravid igen... min kæreste og jeg har prøvet det sidste 1½ år at få en mere, men de to gange det er lykkedes har jeg tabt dem igen...
Jeg har prøvet at være hos lægen og blive undersøgt, men hun mener ikke der er noget galt... Vi har også prøvet de der ægløsningsteste, men det er der heller ikke kommet noget ud af...
Jeg tager folsyre for at øge chancerne for held, men da min svigerinde er gravid igen, er det ret nedtrykkende at der bare ikke sker noget her...
Kan du ikke give mig et godt råd, da jeg efterhånden er ved at blive desperat efter at kunne give vores datter en søster eller bror...
Med venlig hilsen
Tina