Brev:
Jeg er blevet gravid
30. april 2007
Alder:
0 mdr.
Jeg er blevet gravid
Hej
Jeg er en kvinde på 24 år som er blevet gravid for første gang. Jeg er i 5. uge. Dette er selvfølgelig rigtig dejligt og jeg nyder de små tegn i kroppen der fortæller mig, at et lille liv er inde i mig.
Nu har jeg bare et spørgsmål:
Lige fra starten af har jeg fået nogle voldsomme svimmelheds anfald hvor jeg nærmest mister balancen i et kort øjeblik.
Da jeg var ca. 2-3 uger henne fik jeg et blackout og besvimede.
Er det normalt?
Skal lige siges, at jeg engang fik noget medicin der "snød" kroppen til at tro, at den var gravid og følgende fik mælk i brysterne, med sådan en produktivitet, at jeg måtte benytte mig af ammeindlæg (dette havde lægen advaret mig om). Min pointe er, at dengang fik jeg lignende blackouts og svimmelhedsanfald.
Jeg ved ikke helt om jeg har grund til bekymring, men da det er første gang jeg er gravid, er jeg jo lidt usikker omkring, hvad der er normalt og hvad der ikke er normalt.
Min læge siger jeg først skal til undersøgelse i uge 8 og har fået tid der?