Brev:
Har lidt ømme bryster og følsomme brystvorter og er trættere end normalt
29. april 2007
Alder:
0 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål angående graviditetssymptomer.
Jeg er ca. 5 uger henne, synes ikke jeg har så mange symptomer. Har lidt ømme bryster og følsomme brystvorter og er trættere end normalt.
Er det normalt at man ikke har flere graviditetssymptomer på nuværende tidspunkt, og i såfald, hvornår kan man regne med at de begynder at dukke op?
Venlig hilsen
N