Brev:
Gravid i uge 4-5
26. april 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid i uge 4-5
Hej
Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og ca. er 4 1/2 uge henne, hvilket jo er superdejligt!
Jeg har dog lige et spørgsmål:
Er det normalt at have lidt lyst brunligt udflåd så tidlig i forløbet? Der kommer kun en lille smule når jeg er på et "større" toiletbesøg.
Jeg er lidt nervøs fordi jeg for et halv år siden fik konstanteret en "tom" graviditet i uge 7. Dengang i uge 6 oplevede jeg her at have brunt/rødligt udflåd, hvilket fik mig til at kontakte lægen og komme til en scanning.
Er derfor nervøs for om det kan være tegn på en "tom" graviditet igen.
Med venlig hilsen
N